ПОСТАНОВА від 24 вересня 2008 р. N 858 Про затвердження Класифікатора звернень громадян

                                                                                                                         

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 24 вересня 2008 р. N 858

Київ

Про затвердження Класифікатора звернень громадян

Із змінами і доповненнями, внесеними
 постановами Кабінету Міністрів України
 від 8 грудня 2009 року N 1338,
 від 2 листопада 2011 року N 1126,
від 3 лютого 2016 року N 48,
 від 1 червня 2016 року N 359

З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Класифікатор звернень громадян (далі - Класифікатор), що додається.

2. Центральним та місцевим органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим забезпечити застосування Класифікатора у діяльності, пов'язаній з розглядом звернень громадян.

3. Центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям щокварталу інформувати Кабінет Міністрів України про стан роботи із зверненнями громадян і порушені у них питання, подавати у разі потреби пропозиції щодо їх вирішення.

4. Рекомендувати органам місцевого самоврядування застосовувати Класифікатор у діяльності, пов'язаній з розглядом звернень громадян.

5. Внести у додаток 4 до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348 (Офіційний вісник України, 1997 р., число 16, с. 85), зміну, що додається.

6. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2009 року.

 

Прем'єр-міністр України 

Ю. ТИМОШЕНКО 

 

Інд. 41

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 24 вересня 2008 р. N 858 

 

 

 

 

 

Класифікатор звернень громадян

I. Характеристика звернення

1. За формою надходження

1.1. Поштою (електронною поштою)

1.1 1. За допомогою засобів телефонного зв'язку 

1.2. На особистому прийомі

1.3. Через уповноважену особу

1.4. Через органи влади

1.5. Через засоби масової інформації

1.6. Від інших органів, установ, організацій

2. За ознакою надходження

2.1. Первинне

2.2. Повторне

2.3. Дублетне

2.4. Неодноразове

2.5. Масове

3. За видами

3.1. Пропозиція (зауваження)

3.2. Заява (клопотання)

3.3. Скарга

4. За статтю авторів звернень

4.1. Чоловіча

4.2. Жіноча

5. За суб'єктом

5.1. Індивідуальне

5.2. Колективне

5.3. Анонімне

6. За типом

6.1. Телеграма

6.2. Лист

6.3. Усне

6.4. Електронне

6.5. Петиція

7. За категоріями авторів звернень

7.1. Учасник війни

7.2. Дитина війни

7.3. Інвалід Великої Вітчизняної війни

7.4. Інвалід війни

7.5. Учасник бойових дій

7.6. Ветеран праці

7.7. Інвалід I групи

7.8. Інвалід II групи

7.9. Інвалід III групи

7.10. Дитина-інвалід

7.11. Одинока мати

7.12. Мати-героїня

7.13. Багатодітна сім'я

7.14. Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи

7.15. Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

7.16. Герой України

7.17. Герой Радянського Союзу

7.18. Герой Соціалістичної Праці

7.19. Дитина

7.20. Інші категорії

8. За соціальним станом авторів звернень

8.1. Пенсіонер

8.2. Робітник

8.3. Селянин

8.4. Працівник бюджетної сфери

8.5. Державний службовець

8.6. Військовослужбовець

8.7. Підприємець

8.8. Безробітний

8.9. Учень, студент

8.10. Служитель релігійної організації

8.11. Особа, що позбавлена волі; особа, воля якої обмежена

8.12. Інші

9. За результатами розгляду

9.1. Вирішено позитивно

9.2. Відмовлено у задоволенні

9.3. Дано роз'яснення

9.4. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"

9.5. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"

9.6. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян"

(розділ I із змінами, внесеними згідно з постановою
 Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. N 48)

II. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян

Індекс 

Зміст питання 

010 

Промислова політика 

020 

Аграрна політика і земельні відносини 

030 

Транспорт і зв'язок 

040 

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво 

050 

Фінансова, податкова, митна політика 

060 

Соціальний захист 

070 

Праця і заробітна плата 

080 

Охорона здоров'я 

090 

Комунальне господарство 

100 

Житлова політика 

110 

Екологія та природні ресурси 

120 

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації 

130 

Сім'я, діти, молодь, ґендерна рівність, фізична культура і спорт 

140 

Культура та культурна спадщина, туризм 

150 

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність 

160 

Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації 

170 

Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини 

180 

Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України 

190 

Діяльність центральних органів виконавчої влади 

200 

Діяльність місцевих органів виконавчої влади 

210 

Діяльність органів місцевого самоврядування 

220 

Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини 

230 

Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій 

240

Інше

250

Позицію виключено

 

Примітка. За відповідним індексом можуть визначатися додаткові питання у його межах, наприклад від 010 до 019.

(розділ II із змінами, внесеними згідно з постановами
 Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 р. N 1338,
 від 02.11.2011 р. N 1126,
 від 01.06.2016 р. N 359)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 24 вересня 2008 р. N 858 

 

 

 

 

ЗМІНА,
що вноситься у додаток 4 до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації

У розділі "Реєстраційно-контрольна картка" (лицьовий бік) позицію

"Індекси питання і підпитання 

заповнюються відповідно до форми статистичного звіту про розгляд звернень громадян в організаціях згідно з переліком питань і підпитань, визначених відповідними організаціями" 

 
 
 
 
 

 

замінити такою позицією:

"Індекси основних і додаткових питань 

заповнюються за основними питаннями, що порушуються у зверненнях громадян і визначені у Класифікаторі звернень громадян, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. N 858, та додатковими питаннями, визначеними відповідними організаціями". 

 
 
 
 

 

____________

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чого не вистачає для розвитку туристичного потенціалу громади?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь