Інформаційні та технологічні картки
Додаток до рішення
Прилісненської сільської ради
від 09.12.2022 № 26/17
ПЕРЕЛІК АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ (зі змінами)
Номер послуги |
Найменування адміністративної послуги |
Ідентифікатор послуги |
Примітка |
01. ПОСЛУГИ ДРАЦС |
|||
01/01 |
00030 |
|
|
01/02 |
00033 |
|
|
01/03 |
00031 |
|
|
01/04 |
01369 |
|
|
02. ПОСЛУГИ РЕЄСТРУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ |
|||
02/01 |
00034 |
|
|
02/02 |
01217 |
|
|
02/03 |
00037 |
|
|
02/04 |
00038 |
|
|
02/05 |
Внесення змін до інформації в реєстрі територіальної громади |
01377 |
|
03. ПОСЛУГИ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ |
|||
03/01 |
Видача довідки про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (Довідка про склад сім'ї скасована згідно з наказом Мінсоцполітики від 17.07.2019 № 1106) |
00201 |
|
03/02 |
Видача довідки про період проживання/роботи на територіях радіоактивного забруднення |
|
|
03/03 |
|
|
|
03/04 |
Видача довідки про реєстрацію/останнє місце проживання спадкодавця |
01245 |
|
03/05 |
02077 |
|
|
03/06 |
|
|
|
03/07 |
|
|
|
03/08 |
|
|
|
03/09 |
Видача довідки про видачу посвідчення потерпілого від Чорнобильської катастрофи |
|
|
03/10 |
|
|
|
03/11 |
Видача довідки про утримання в господарстві ВРХ, бджолосімей |
|
|
03/12 |
01333 |
|
|
03/13 |
Видача довідки про те, що заявниця народила та виховала дитину до шестирічного/восьмирічного віку |
01301 |
|
03/14 |
|
|
|
03/15 |
|
|
|
03/16 |
Видача довідки про перебування на утриманні заявника непрацездатних членів сім’ї |
|
|
03/17 |
|
|
|
03/18 |
|
|
|
03/19 |
Видача довідки про членство в особистому селянському господарстві |
|
|
03/20 |
|
|
|
04. ПОСЛУГИ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА ЇХ ОБТЯЖЕНЬ |
|||
04/01 |
00041 |
|
|
04/02 |
Державна реєстрація речового права, похідного від права власності |
00042 |
|
04/03 |
00048 |
|
|
04/04 |
Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
00046 |
|
04/05 |
00043 |
|
|
04/06 |
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
00047 |
|
04/07 |
00049 |
|
|
05. СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ |
|||
05/01 |
00155 |
|
|
05/02 |
00157 |
||
05/03 |
01974 |
||
05/04 |
00154 |
||
05/05 |
- Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня" |
00135 |
|
05/06 |
- Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
00133 |
|
05/07 |
00143 |
||
05/08 |
00144 |
||
05/09 |
- Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування |
00149 |
|
05/10 |
00150 |
|
|
05/11 |
00959 |
|
|
05/12 |
- Призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях |
00960 |
|
05/13 |
01151 |
|
|
05/14 |
- Призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю |
00152 |
|
05/15 |
00096 |
|
|
05/16 |
00099 |
|
|
05/17 |
00101 |
|
|
05/18 |
02025 |
|
|
05/19 |
00103 |
|
|
05/20 |
00112 |
|
|
05/21 |
00170 |
|
|
05/22 |
- Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки |
00221 |
|
05/23 |
00223 |
|
|
05/24 |
00224 |
|
|
05/25 |
01255 |
|
|
05/26 |
00119 |
|
|
05/27 |
- Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитині з багатодітної сім’ї |
00121 |
|
05/28 |
00230 |
|
|
05/29 |
Видача посвідчення особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю |
00242 |
|
05/30 |
Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю |
00226 |
|
05/31 |
00229 |
|
|
05/32 |
- Надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам |
02417 |
|
05/33 |
01200 |
|
|
05/34 |
- Видача дубліката посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї |
01194 |
|
05/35 |
- Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї |
01196 |
|
05/36 |
- Призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» |
01227 |
|
05/37 |
- Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи |
00169 |
|
05/38 |
- Надання фінансової підтримки потерпілим від пожеж та стихійного лиха |
01434 |
|
05/39 |
- Надання матеріальної допомоги на поховання померлого – особи, яка на момент смерті не працювала |
|
|
05/40 |
- Надання матеріальної одноразової допомоги рідним померлого учасника АТО |
|
|
05/41 |
- Підтримка соціально незахищених та малозабезпечених верств населення |
|
|
05/42 |
|
||
05/43 |
|
||
05/44 |
|
||
05/45 |
|
||
05/46 |
|
|
|
05/47 |
00237 |
|
|
05/48 |
00241 |
|
|
05/49 |
Встановлення статусу постраждалого учасника Революції Гідності, видача посвідчення |
01588 |
|
05/50 |
01198
|
|
|
05/51 |
- Встановлення статусу учасника бойових дій, видача посвідчення |
01286 |
|
05/52 |
Позбавлення статусу учасника бойових дій за заявою такої особи |
01285 |
|
05/53 |
01877 |
||
05/54 |
01284 |
||
05/55 |
01597 |
||
05/56 |
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни |
02266 |
|
05/57 |
00105 |
||
05/58 |
02502 |
|
|
05/59 |
02347 |
|
|
05/60 |
01735 |
|
|
05/61 |
00239 |
|
|
05/62 |
02499 |
|
|
05/63 |
02216 |
|
|
05/64 |
02500 |
|
|
05/65 |
02501 |
|
|
06. ПОСЛУГИ У СФЕРІ БУДІВНИЦТВА |
|||
06/01 |
00156 |
|
|
06/02 |
- Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки |
|
|
06/03 |
- Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки |
00158 |
|
06/04 |
- Внесення змін до містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки |
01186 |
|
06/05 |
- Прийняття рішення про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна |
00153 |
|
06/06 |
- Прийняття рішення про зміну адреси об’єкта нерухомого майна |
01240 |
|
06/07 |
- Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності |
00190 |
|
06/08 |
Внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності |
00191 |
|
06/09 |
00193 |
|
|
07. ПАСПОРТНІ ПОСЛУГИ |
|||
07/01 |
Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- та 45-річного віку |
00026 |
|
08. ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ |
|||
08/01 |
Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, графіки роботи, порядок особистого прийому, попередній запис на прийом тощо) |
|
|
08/02 |
Попередній запис на прийом до керівництва головного управління |
|
|
08/03 |
Надання переліку документів, необхідних для одержання послуги |
|
|
08/04 |
Надання консультацій, роз’яснень щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, права та обов’язки платників ЄСВ та застрахованих осіб |
|
|
08/05 |
Прийом документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок |
|
|
08/06 |
Реєстрація на веб-порталі електронних послуг ПФУ |
|
|
08/07 |
Надання одержувачу послуги можливості перегляду персональних даних, що містяться в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування |
|
|
08/08 |
Видача довідок (про розмір пенсії; про перебування на обліку; за формами ОК-5, ОК-2, ОК-7) |
|
|
08/09 |
Прийом документів для призначення пенсії (за віком; за вислугу років; за особливі заслуги перед Україною; за індивідуальністю; у зв’язку з втратою годувальника) |
|
|
08/10 |
Прийом документів для перерахунку пенсії |
|
|
08/11 |
Видача пенсійного посвідчення |
|
|
08/12 |
Надання допомоги у витребуванні документів для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсій |
|
|
08/13 |
Прийом документів для переведення пенсії за новим місцем проживання; виплати пенсії за довіреністю; зміни способу виплати пенсії; припинення виплати пенсії у зв’язку з виїздом; поновлення виплати пенсії; виплати недоотриманої пенсії; переведення з одного виду пенсії на інший |
|
|
08/14 |
Прийом додаткових документів, зазначених у розписці-повідомленні |
|
|
09. ІНШІ ПОСЛУГИ |
|||
09/01 |
Видача спеціального дозволу на використання лісових ресурсів (лісового квитка) |
|
|
09/02 |
01218 |
|
|
09/03 |
01219 |
|
|
09/04 |
Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт |
00146 |
|
09/05 |
00138 |
|
|
09/06 |
01873 |
|
Начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг»
виконавчого комітету сільської ради Галина МЕЛЬНИК