КОМІСІЯ ТБН, КОМІСІЯ З ЕВАКУАЦІЇ

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРИЛІСНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 30 вересня 2022 року № 67                                                          

с. Прилісне

                                                          

Про затвердження нового посадового

складу комісії з питань техногенно-

екологічної безпеки і надзвичайних

ситуацій та складу комісії з питань

евакуації Прилісненської сільської ради

 

Відповідно до статті 361 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання вимого Кодексу Цивільного захисту України, керуючись Типовим положенням про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 409 (зі зімнами), та Порядком проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 841 (зі змінами), у зв`язку із кадровими змінами та з метою забезпечення належної роботи комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій та комісії з питань евакуації Прилісненської сільської ради, виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ:

           1. Затвердити новий посадовий склад комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Прилісненської сільської ради, утвореної рішенням виконавчого комітету Прилісненської сільської ради від 25 травня 2017 року № 46 «Про організацію цивільного захисту на терирії Прилісненської сільської ради», (додається).

2.  Затвердити новий склад комісії з питань евакуації Прилісненської сільської ради, утвореної рішенням виконавчого комітету Прилісненської сільської ради від 25 травня 2017 року № 46 «Про організацію цивільного захисту на терирії Прилісненської сільської ради», (додається).

          3. Важати такими, що втратили чинність:

          - рішення виконавчого комітету Прилісненської сільської ради від 27 липня 2017 року № 64 «Про комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій та з питань евакуації Прилісненської сільської ради»;

          - рішення виконавчого комітету Прилісненської сільської ради від 28 вересня 2017 року № 81 «Про внесення змін до посадового складу комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Прилісненської сільської ради»;

         - рішення виконавчого комітету Прилісненської сільської ради від 27 червня 2019 року № 61  «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 27 липня 2017 року № 64 «Про комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій та з питань евакуації Прилісненської сільської ради».

         4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Олексія Гнатюка.

           

 

 

 

Секретар ради                                                                       Павло МЕЛЬНИЧУК

 

Наталія Козак

 

                                                                                                               

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету

Прилісненської сільської ради

від 30 вересня 2022 року №67

 

ПОСАДОВИЙ СКЛАД

комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Прилісненської сільської ради

 

Голова комісії

Сільський голова

 

Заступник голови комісії

Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

Секретар комісії (відповідальна особа з питань цивільного захисту)

Головний спеціаліст-юрисконсульт відділу правового, організаційно-технічного забезпечення виконавчого комітету ради

 

Члени комісії:

Секретар ради

 

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету ради

 

Староста Городоцького старостинського округу

 

Староста Лишнівського старостинського округу

 

Староста Серхівського старостинського округу

 

Староста сіл Тоболи, Старі Червища

 

Староста сіл Нові Червища, Рудка-Червинська

 

Староста Галузійського старостинського округу

 

Староста Карасинського старостинського окргу

 

Начальник гуманітарного відділу сільської ради

 

Начальник відділу правового, організаційно-технічного забезпечення виконавчого комітету ради

 

Начальник відділу у справах дітей, сім`ї та з питань соціального захисту виконавчого комітету ради

 

Начальник відділу фінансів сільської ради

 

Начальник відділу містобудування та архітектури, землевпорядкування, комунальної власності та екології виконавчого комітету ради

 

Директор КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Прилісненської сільської ради

 

Керівник житлово-комунального підприємства Прилісненської сільської ради

 

Провідний фахівець сектору цивільного захисту Камінь-Каширського районного управління ГУ ДСНС України у Волинській області (за згодою)

 

Поліцейський офіцер громади Камінь-Каширського РВП ГУНП України у Волинській області (капітан поліції) (за згодою)

 

Директор ДП «Волиньторф» (за згодою)

 

Директор ДП «Городоцький лісгосп» (за згодою)

 

Директор ДП «Маневицький лісгосп» (за згодою)

 

 

 

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                                           Галина ФІЛЮК

 

 

 

 

 

                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                      Рішення виконавчого комітету

                                                    від 27 червня 2019 року № 63

 

Посадовий склад  штабу

з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації

Прилісненської сільської ради

 

№ з/п

Посада у складі штабу

Прізвище, ім’я та

по батькові

Посада за основним місцем діяльності/

посада у сфері ЦЗ

Номер телефону

1
 

Керівник робіт з ліквідації наслідків НС

 

Шилак Віктор Володимирович

Начальник відділу з питань землевпорядкування, комунальної власності та екології виконавчого комітету Приліснненської с/р

0986329500

2

Начальник штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації-

 

Мельничук Павло Дементійович

Інспектор з питань комунального майна


0967683729

3

Керівник групи комунально- технічного забезпечення

 

 

 

Швець Олександр Володимирович

 

 

 

 

Керівник ЖКП Прилісненської сільської ради

 


0961964967

 

 

 

 

 

 

4

Група медичного забезпечення

Камінський Олексій Іванович

Директор КП «Центр ПМСД Прилісненської сільської ради»

 

0988277725

 

 

 

 

 

 

5

Керівник групи охорони громадського порядку

 

Савчук Іван ВІікторович

 Дільничний інспектор поліції

0971826064

6

Керівник групи взаємодії із засобами масової інформації

Мисливець Юлія Миколаївна

Спеціаліст І категорії гуманітарного відділу

0969586245
 

                                                                               

В.о. головного спеціаліста-юрисконсульта                                   Л.Бубнюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету

Прилісненської сільської ради

від 30 вересня 2022 року № 67

 

СКЛАД

 комісії з питань евакуації Прилісненської сільської ради

 

 

Голова комісії

Горайчук Тетяна Іванівна

 

Інспектор з військового обліку відділу правового, організаційно-технічного забезпечення виконавчого комітету ради

 

Заступник голови комісії

Лук`янчук Олена Всилівна

Спеціаліст І категорії відділу містобудування та архітектури, землевпорядкування, комунальної власності і екології виконавчого комітету ради

 

Секретар комісії

Козак Наталія Валеріївна

Начальник відділу правового, організаційно-технічного забезпечення виконавчого комітету ради

 

Група зв`язку і оповіщення

Начальник групи

Куш В`ячеслав Іванович

Адміністратор системи відділу правового, організаційно-технічного забезпечення виконавчого комітету ради

Члени групи

Горбач Ірина Федорівна

 

Головний спеціаліст гуманітарного відділу сільської ради

Ясюк Аліна Юріївна

Діловод відділу правового, організаційно-технічного забезпечення виконавчого комітету ради

 

Група обліку евакуації населення (працівників) та інформації

Начальник групи

Шилак Наталія Іванівна

Начальник відділу – головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету ради

Члени групи

Савчук Світлана Володимирівна

Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету ради

Коснюк Людмила Сергіївна

Спеціаліст І категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету ради

 

Група транспортного забезпечення

Начальник групи

Косянчук Олександр Володимирович

Головний лісничий, начальник відділу «Спеціалізований підрозділ для ведення лісового господарства» комунального підприємства «Прилісненадраресурс»

Члени групи

Музичук Володимир Петрович

Водій правового, організаційно-технічного забезпечення виконавчого комітету ради

Швець Олександр Володимирович

Енергетик житлово-комунального підприємства Прилісненської сільської ради

 

Група організації розміщення евакуйованого населення
(працівників) у безпечному районі

Начальник групи

Шинкар Людмила Валеріївна

Директор комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» Прилісненської сільської ради

Члени групи

Бубнюк Надія Володимирівна

Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету ради

Кузьмич Олена Михайлівна

Спеціаліст відділу у справах дітей, сім`ї та з питань соціального захисту виконавчого комітету ради

 

Група охорони громадського порядку і безпеки дорожнього руху

Начальник групи

Мельничук Павло Дементійович

Інспектор з питань комунальної власності відділу містобудування та архітектури, землевпорядкування, комунальної власності і екології виконавчого комітету ради

Члени групи

Коломієць Олександр Іванович

Начальник відділу містобудування та архітектури, землевпорядкування, комунальної власності і екології виконавчого комітету ради

Савчук Іван Вікторович

Поліцейський офіцер громади Камінь-Каширського РВП ГУНП України у Волинській області (капітан поліції) (за згодою)

 

Група медичного забезпечення

Начальник групи

Камінський Олексій Іванович

Директор КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Прилісненської сільської ради

Члени групи

Савчук Тетяна Олександрівна

Головний бухгалтер КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Прилісненської сільської ради

Халик Ігор Олексійович

Лікар-педіатр АЗПСМ с.Прилісне

 

Група матеріально-технічного забезпечення

Начальник групи

Романік Віктор Володимирович

Головний інженер ДП «Волиньторф»

(за згодою)

Члени групи

Романюк Ростислав Леонідович

Начальник відділу фінансів виконавчого комітету ради

Миткалик Світлана Василівна

Спеціаліст І категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету ради

 

 

 

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                                           Галина ФІЛЮК

 

 

 

Фото без опису

ПРИЛІСНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

МАНЕВИЦЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

                                                                    

від 27 червня 2019 року №63

с.Прилісне

 

Про затвердження документів з питань

техногенно-екологічної безпеки та

надзвичайних ситуацій Прилісненської

сільської ради

 

Відповідно до пункту «б»  підпункту 2  статті 38 та статті 52 Закону України    «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 26 січня 2015 року № 18 «Про Державну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій», постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 409 «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій» та п.47 змін, що вносяться до актів Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.05.2013р. № 380, «Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 № 841 «Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру»,  з метою планування, підготовки та організації проведення евакуаційних заходів на території Прилісненської сільської ради, виконавчий комітет сільської ради

В И Р І Ш И В :

  1. Затвердити Положення про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Прилісненської сільської ради(додаток 1).

    2.Затвердити Положення про евакуаційну комісію Прилісненської сільської ради (додаток 2).

          3.Затвердити Положення про місцевий штаб з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (додаток 3) та посадовий склад штабу з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (додаток 4) .

          3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Гнатюка О.І.

 

 

Сільський голова                                                                           І.ТЕРЕЩЕНКО

Гнатюк Олексій

 

 

 

 

                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                      Рішення виконавчого комітету

                                                    від 27 червня 2019 року № 63

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про місцевий штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації

 

І.Загальні положення.

 

1. Це Положення визначає завдання, функції та порядок діяльності місцевого штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (далі - НС).

2. Місцевий штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (далі - Штаб з НС) утворюється для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС і є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків НС.

3. Рішення про утворення та ліквідацію Штабу з НС, його кількісний та персональний склад, місце розгортання та строк прибуття залучених до його роботи працівників приймає керівник робіт з ліквідації наслідків НС.

4. Штаб з НС координує діяльність сил та засобів, які залучаються до ліквідації НС на місцевому рівні.

5. Штаб з НС у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, постановами Верховної ради України, Кодексом цивільного захисту України та іншими законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, розпорядженнями сільського голови, іншими нормативно-правовими актами з питань цивільного захисту і цим Положенням.

6. Штаб з НС безпосередньо взаємодіє з центром управління в надзвичайних ситуаціях, який забезпечує його роботу.

7. Залучення сил та засобів цивільного захисту до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюється згідно з планами реагування на надзвичайні ситуації, планами взаємодії органів управління та сил ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Прилісненської сільської ради (далі – місцева ланка територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ), а також планами локалізації і ліквідації наслідків аварії.

8. Робота Штабу з НС в особливий період організовується відповідно до вимог правового режиму особливого періоду.

 

II. Завдання та функції місцевого штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

1. Основними завданням Штабу з НС є безпосередня організація і координація аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС.

2. Відповідно до покладеного на нього завдання, основними функціями Штабу з НС є:

1) визначення зони НС та зони можливого ураження, кількості і місць перебування в них людей, організація їх рятування та надання їм допомоги, запобігання пошкодженню майна;

2) збирання даних про обстановку в зоні НС, їх аналіз та узагальнення, прогнозування масштабів і наслідків НС;

3) визначення головних напрямів ліквідації наслідків НС, розробка оперативних планів заходів з ліквідації наслідків НС і здійснення заходів щодо їх реалізації;

4) визначення складу і кількості сил цивільного захисту, необхідних для залучення до ліквідації наслідків НС, термінів їх залучення згідно з планами реагування на НС, планами взаємодії органів управління та сил цивільного захисту у разі виникнення НС, а також планами локалізації і ліквідації наслідків аварії;

5) підготовка розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС щодо ліквідації наслідків НС та забезпечення безпеки постраждалих, їх реєстрація в установленому порядку після підписання та доведення до виконавців;

6) забезпечення реалізації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС щодо організації та координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС;

7) безпосередня організація і координація дій залучених до ліквідації наслідків НС сил цивільного захисту місцевої ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ, Збройних Сил України та інших військових формувань, органів і підрозділів внутрішніх справ, які базуються на території сільської ради та її територіальних одиницях (населених пунктах), а також громадських організацій і волонтерів;

8) ведення обліку робіт, що виконуються силами цивільного захисту під час ліквідації наслідків НС;

9) ведення обліку загиблих та постраждалих внаслідок НС;

10) організація інформування населення про наслідки та прогноз розвитку НС, хід ліквідації її наслідків та правила поведінки в зоні НС;

11) організація матеріально-технічного забезпечення проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

12) здійснення інформаційної взаємодії з центрами управління місцевого, районного та обласного рівнів;

13) взаємодія з відповідною спеціальною комісією місцевого рівня з ліквідації наслідків НС;

14) ведення оперативно-технічної та звітної документації Штабу з НС.

 

III. Керівництво роботою міського штабу з ліквідації наслідків    надзвичайної ситуації та організація його діяльності.0

 

1. Керівництво роботою Штабу з НС здійснює начальник Штабу з НС, який призначається керівником робіт з ліквідації наслідків НС.

Працівники, залучені до роботи у складі Штабу з НС, підпорядковуються начальнику Штабу з НС.

2. Начальник Штабу з НС виконує обов’язки керівника робіт з ліквідації наслідків НС у разі його відсутності.

3. Начальник Штабу з НС відповідає за:

1) організацію роботи Штабу з НС;

2) своєчасну підготовку, доведення до виконавців та контроль виконання розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС;

3) безперервну організацію і координацію аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

4) ведення оперативно-технічної та звітної документації Штабу з НС, визначеної  наказом  Міністерства  внутрішніх  справ  України  від 26.12.2014 № 1406 „Про затвердження Положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та Видів оперативно-технічної і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації”, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 січня 2015 р. за №47/26492.

4. Начальник Штабу з НС зобов’язаний:

1) здійснювати керівництво роботою Штабу з НС;

2) проводити постійний моніторинг оперативної обстановки у зоні НС, ходу ліквідації наслідків НС;

3) вносити пропозиції керівнику робіт з ліквідації наслідків НС щодо способів і методів проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

4) доведення до відома виконавців розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС та організовувати їх виконання.

5. Штаб з НС розгортається в районі виникнення НС або в іншому місці, визначеному керівником робіт з ліквідації наслідків НС, і працює у цілодобовому режимі позмінно.

6. Залежно від рівня НС, обсягу аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС за рішенням начальника Штабу з НС у складі Штабу з НС можуть утворюватися робочі групи а саме:

1) аналізу ситуації і підготовки даних - для збору і аналізу інформації про обстановку в зоні НС, ведення робочої карти (схеми) зони НС, обліку залучених сил і засобів, підготовки оперативної документації;

2) безпосереднього реагування - для управління і координації дій залучених сил і засобів безпосередньо у місці проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, розстановки сил на вирішальних та інших головних напрямах ліквідації наслідків НС та керівництва роботами у зоні НС;

3) організаційна група - для організації і підготовки засідань Штабу з НС, спеціальної комісії з ліквідації наслідків НС, підготовки і реєстрації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС;

4) управління резервом сил - для розстановки та обліку сил і засобів цивільного захисту, що додатково залучаються до ліквідації наслідків НС, підготовки пропозицій начальнику Штабу з НС щодо їх застосування під час ліквідації наслідків НС;

5) матеріально-технічного забезпечення - для організації матеріально-технічного забезпечення проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, у тому числі з урахуванням використання матеріальних резервів для ліквідації наслідків НС міської ради та суб’єктів господарювання;

7) організації зв’язку - для організації зв’язку в зоні НС із взаємодіючими спеціалізованими службами цивільного захисту, органами влади, установами та організаціями, забезпечення функціонування засобів телекомунікації та інформатизації Штабу з НС, а також офісної техніки;

8) взаємодії з населенням та засобами масової інформації - для роботи зі зверненнями громадян та інформування населення через засоби масової інформації про обстановку в зоні НС, хід ліквідації наслідків НС, прогноз розвитку НС та правила поведінки в зоні НС;

9) інші робочі групи за окремим рішенням начальника місцевого штабу  з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

7. Сільська рада, установи та організації завчасно визначають представників та експертів, які залучатимуться до роботи у складі Штабу з НС місцевого рівня, та організовують їх підготовку шляхом проведення з ними відповідних занять та тренувань.

8. Штаб з НС має право одержувати від органів влади, підприємств, установ та організацій документи та повну і достовірну інформацію щодо причин виникнення НС, наслідків спричинених НС та заходів, які вживалися для її ліквідації.

9. Штаб з НС веде оперативно-технічну та звітну документацію з урахуванням оперативної обстановки у зоні НС та ходу ліквідації наслідків НС.

10. Після ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, Штаб з НС узагальнює документи та формує архівну справу у двох примірниках, а також готує проект звіту про прийняті рішення і перебіг подій під час ліквідації наслідків НС для подальшого його подання керівником робіт з ліквідації наслідків НС до органу, що його призначив.

11. Діяльність Штабу з НС припиняється після завершення виконання покладених на нього завдань на підставі рішення керівника робіт з ліквідації наслідків НС про ліквідацію Штабу з НС.

 

ІV. Фінансове та матеріально-технічне забезпечення роботи  місцевого штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

 

1. За особами, включеними до складу Штабу з НС на час виконання покладених на них обов’язків, зберігається заробітна плата (грошове забезпечення) за основним місцем роботи.

2. Матеріально-технічне та фінансове забезпечення роботи Штабу з НС здійснюється відповідно до чинного законодавства.

3. Штаб з НС забезпечується комплектом оперативно-технічної документації, нормативно-правовими актами з питань організації реагування на НС, засобами зв’язку та оргтехнікою.

 

 

 

 

 

В.о. головного спеціаліста-юрисконсульта                                             Л.Бубнюк

 

 

 

                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                      Рішення виконавчого комітету

                                                    від 27 червня 2019 року № 63


 
П О Л О Ж Е Н Н Я
про місцеву комісію з питань 
техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій 

 
  1. Комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (далі - комісія) є постійно діючим органом, який утворюється  виконавчим комітетом Прилісненської сільської ради (далі - місцева комісія) для координації діяльності органів управління, сил та засобів територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Прилісненської сільської ради, пов’язаної із забезпеченням техногенно-екологічної безпеки, захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і реагування на них.
  2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами  Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, рішеннями Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, рішеннями обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних  ситуацій, цим Положенням.
  3. Основними завданнями комісії на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці є:
3.1. Координація діяльності органів управління, сил та засобів територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Прилісненської сільської ради, пов’язаної із: 
  • функціонуванням територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту;
  • здійсненням оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;
  • залученням сил цивільного захисту до проведення аварійнорятувальних та інших невідкладних робіт, ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, надання гуманітарної допомоги;
  • забезпеченням реалізації вимог техногенної та пожежної безпеки;
  • навчанням населення діям у надзвичайній ситуації;
  • визначенням меж зони надзвичайної ситуації;
  • здійсненням постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;
  • організацією робіт із локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів;
  • організацією та здійсненням:
  • заходів щодо життєзабезпечення населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;
  • заходів з евакуації ( у разі потреби );
  • радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації
  • вжиттям заходів до забезпечення готовності територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту до дій в умовах надзвичайної ситуації та в особливий період;
  • здійсненням безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;
  • інформування органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються;
  • забезпеченням:
  • живучості об’єктів національної економіки та державного управління під час реагування на надзвичайну ситуацію;
  • стабільного функціонування об’єктів паливноенергетичного комплексу під час виникнення надзвичайної ситуації, злагодженої роботи підприємств, установ та організацій для забезпечення сталої і безперервної роботи об’єктів Єдиної газотранспортної та об’єднаної енергетичної систем України;
  • безпеки та сталої роботи транспортної інфраструктури, послуг поштового зв’язку та всіх видів електричного зв’язку;
  • санітарного та епідемічного благополуччя населення;
  • організацією та керівництвом за проведенням робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій регіонального і місцевого рівня;
  • встановленням кількісних та якісних показників виведення з ладу транспортних засобів, промислових, громадських і житлових будинків та споруд, комунальних і енергетичних мереж, засобів зв’язку, магістральних газо, нафто- або інших трубопроводів, залізничних вузлів, портів, мостів, шляхопроводів тощо.
3.2. Визначення шляхів та способів вирішення проблемних питань, що виникають під час:
  • функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту та її ланок;
  • здійснення заходів:
  • щодо соціального захисту населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;
  • щодо медичного та біологічного захисту населення у разі виникнення надзвичайної ситуації;
  • порушення умов належного функціонування об’єктів інфраструктури та безпеки життєдіяльності населення, зокрема у сферах національної безпеки і оборони, енергетики, фінансів, соціального захисту, охорони здоров’я та навколишнього природного середовища.
3.3. Підвищення ефективності діяльності територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту під час реагування на надзвичайну ситуацію.
4. Комісія відповідно  до покладених на неї завдань:
4.1. У режимі повсякденної діяльності:
  • здійснює координацію діяльності підприємств, організацій, установ міста щодо розроблення і виконання цільових і науковотехнічних програм, здійснення заходів у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки;
  • здійснює заходи щодо забезпечення захисту населення, сталого функціонування господарських об’єктів, зменшення можливих матеріальних втрат та збереження національної культурної спадщини у разі виникнення надзвичайної ситуації;
  • бере участь у розгляді питань щодо утворення або припинення діяльності підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, що використовують небезпечні технології( хімічні, радіаційні тощо);
  • сприяє проведенню гідрометеорологічних спостережень і прогнозів, розвитку державної системи моніторингу навколишнього природного середовища, системи цивільного захисту, форм контролю за функціонуванням потенційно небезпечних об’єктів;
  • координує здійснення заходів щодо профілактики та локалізації інфекційних захворювань, а також запобігання виникненню випадків масових харчових отруєнь населення.
4.2. У режимі підвищеної готовності:
  • здійснює заходи щодо активізації роботи з проведення спостереження та контролю за станом навколишнього природного середовища, перебігом епідемій і спалахами інфекційних захворювань, масовими харчовими отруєннями населення, обстановкою на потенційно небезпечних об’єктах і прилеглих до них територіях, прогнозування можливості виникнення надзвичайної ситуації та її масштабів;
  • організовує розроблення плану комплексних заходів щодо захисту населення і територій у разі виникнення надзвичайної ситуації, забезпечення сталого функціонування господарських об’єктів;
  • забезпечує координацію заходів щодо запобігання виникненню надзвичайної ситуації регіонального і місцевого рівня;
  • готує пропозиції щодо визначення джерел і порядку фінансування заходів реагування на надзвичайну ситуацію;
  • координує заходи щодо створення резерву засобів індивідуального захисту та матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків, визначає обсяги і порядок використання таких резервів;
  • забезпечує стабільне виробництво, передачу, постачання і використання енергоносіїв під час виникнення надзвичайної ситуації підприємствами, установами та організаціями паливноенергетичного комплексу.
4.3. У режимі надзвичайної ситуації:
  • забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію органів управління, сил та засобів територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, а також громадських організацій щодо надання допомоги населенню, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;
  • організовує роботу з локалізації або ліквідації надзвичайної ситуації регіонального та місцевого рівня;
  • залучає до виконання робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації необхідні рятувальні, транспортні, будівельні, медичні та інші формування з використанням наявних матеріальнотехнічних, продовольчих та інших ресурсів і запасів;
  • вживає заходів, необхідних для проведення аварійнорятувальних та інших невідкладних робіт у небезпечних районах;
  • забезпечує здійснення заходів щодо соціального захисту населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;
  • встановлює межі зони, на якій виникла надзвичайна ситуація, та організовує визначення розміру шкоди, заподіяної суб’єктам господарювання і населенню внаслідок виникнення надзвичайної ситуації регіонального та місцевого рівня;
  • організовує здійснення постійного контролю за станом навколишнього  природного середовища на території, що зазнала впливу надзвичайної ситуації, обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;
  • приймає рішення щодо попередньої класифікації надзвичайної ситуації за видом, класифікаційними ознаками та рівнем, забезпечує своєчасне подання до ДСНС зазначених матеріалів;
  • вивчає обставини, що склалися, та подає органові, який її утворив, інформацію про вжиті заходи, причини виникнення та результати ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, а також пропозиції щодо подальших дій із запобігання її розвитку;
4.4. У режимі надзвичайного стану:
  • забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію органів управління сил територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту з урахуванням особливостей, що визначаються згідно з вимогами Законів України «Про правовий режим воєнного стану», «Про правовий режим надзвичайного стану», а також інших нормативноправових актів;
  • здійснює заходи, необхідні для відвернення загрози та забезпечення безпеки і здоров’я громадян, забезпечення функціонування органу місцевого самоврядування;
4.5. Проводить моніторинг стану виконання органом місцевого самоврядування покладених на них завдань;
5. Комісія має право: 
  • залучати у разі потреби в установленому законодавством порядку до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації регіонального та місцевого рівня сили і засоби ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту (місцева комісія);
  • заслуховувати інформацію органу місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території відповідної адміністративнотериторіальної одиниці, з питань, що належать до їх компетенції, і давати їм відповідні доручення;
  • одержувати від органу місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території відповідної адміністративнотериторіальної одиниці, матеріали і документи, необхідні для вирішення питань, що належать  до її компетенції;
  • залучати до участі у своїй роботі представників органу місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території відповідної адміністративнотериторіальної одиниці (за погодженням з їх керівниками);
  • розглядати матеріали розслідувань про причини і наслідки виникнення надзвичайної ситуації та вносити пропозиції щодо притягнення до адміністративної або кримінальної відповідальності посадових осіб, винних у її виникненні.
6. Головою комісії є керівник органу, який її утворив.
Роботою комісії керує її голова, а за відсутності голови – за його дорученням заступник  голови комісії.
Засідання комісії веде голова, а за його відсутності –заступник голови комісії.
 Посадовий склад комісії затверджується органом, який його утворив, на основі пропозицій органу місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Персональний склад  комісії затверджується головою комісії.
Голова комісії організовує її роботу за допомогою секретаря.
7. Голова комісії має право:
  • залучати до роботи із запобігання виникненню надзвичайної ситуації або ліквідації її наслідків будьякі транспортні, рятувальні, відбудовані, медичні та інші сили і засоби відповідно до законодавства;
  • приймати в межах повноважень комісії рішення щодо реагування  на надзвичайну ситуацію;
  • вносити пропозиції в межах законодавства щодо заохочення осіб, які зробили вагомий внесок у запобігання виникненню надзвичайної ситуації, ліквідацію її наслідків;
  • делегувати на період ліквідації наслідків надзвичайної ситуації свої повноваження заступникам голови комісії;
  • визначати функціональні обов’язки членів комісії (за напрямом роботи у складі комісії).
8.  Робочим органом комісії (секретарем), що забезпечує підготовку, скликання та проведення засідань, а також контроль за виконанням її рішень, головний спеціаліст-юрисконсульт Прилісненської сільської ради.
9.  Комісія проводить засідання на постійній основі. 
Рішення комісії приймаються  колегіально більш як двома третинами складу комісії. 
Член комісії, який не підтримує пропозиції та  рекомендації, прийняті комісією, може викласти  у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.
Рішення комісії оформляється протоколом, який підписується головою та відповідальним секретарем комісії.
10. Рішення комісії, прийняті у межах її повноважень, є обов’язковими для виконання  органом місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, розташованими на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
11. За членами комісії на час виконання завдань зберігається заробітна плата за основним місцем роботи. 
             12. Організація побутового забезпечення членів комісії,  а також забезпечення їх спеціальним одягом,  засобами індивідуального захисту під час роботи  в зоні надзвичайної ситуації покладається  на  виконавчий комітет сільської ради.

13. Місцева комісія має бланк із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

 

 

 

 

 

В.о. головного спеціаліста-юрисконсульта                                             Л.Бубнюк

 

 

 

 

 

 

                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                      Рішення виконавчого комітету

                                                    від 27 червня 2019 року № 63

ПОЛОЖЕННЯ

про  евакуаційну комісію

 

1. Евакуаційна комісія  (далі – комісія) є тимчасово діючим органом при виконавчому комітеті сільської ради, яка здійснює планування, підготовку і проведення комплексу заходів щодо організованого вивезення (виведення) населення з району можливого впливу наслідків надзвичайних ситуацій (далі - НС) та розміщення його в безпечних районах у разі виникнення у разі виникнення безпосередньої загрози життю і заподіянню шкоди здоров’ю людини.

2. Комісія утворюється рішенням виконавчого комітету  і підпорядковується голові евакуаційної комісії.

Персональний склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету  .

3. Комісія у своїй роботі керується законодавчими та нормативно – правовими актами України з питань планування, підготовки, організації проведення і всебічного забезпечення евакуації населення.

4. Організаційне, методичне та інформаційне забезпечення роботи комісії здійснює комісії здійснюється заступником голови сільської ради.

5. Рішення комісії оформлюються протоколом, який підписується головою комісії та її секретарем.

6. Основні завдання  евакуаційної комісії:

6.1 керівництво організацією і проведенням евакуації населення;

6.2 організація планування евакуації населення;

6.3 вивчення обставин, що склалися в результаті виникнення НС та підготовка пропозицій сільському голові для прийняття рішення щодо проведення евакуації населення;

6.4 організація оповіщення населення про виникнення НС та початок евакуації;

6.5 організація забезпечення евакуаційних заходів;

6.6 організація приймання евакуйованого населення та ведення обліку;

6.7 контроль за розміщенням та організацією життєзабезпечення евакуйованого населення;

6.9 залучення до виконання евакуаційних заходів служб цивільного захисту (далі – ЦЗ), підприємств, установ та організацій;

6.10 взаємодія з органами управління щодо організації та проведення евакуаційних заходів;

6.11 здійснення інших функцій, які пов’язані з покладеними на неї завданнями.

7. Евакуаційній комісії надається право:

7.1 доводити, у межах своєї компетенції, до керівників служб ЦЗ, підприємств, установ та організацій завдання з виконання евакуаційних заходів;

7.2 залучати до проведення евакуаційних заходів сили і засоби суб’єктів господарювання незалежно від форми власності;

7.3 надавати сільському голові пропозиції щодо матеріально – технічного, фінансового та інших видів забезпечення при плануванні та проведенні евакуаційних заходів;

7.4 заслуховувати керівників підприємств, установ та організацій про хід виконання завдань щодо проведення і забезпечення евакуаційних заходів на території ради;

7.5 приймати рішення, у межах повноважень комісії, щодо проведення евакуаційних заходів у разі загрози виникнення або виникнення НС.

8. Голова  евакуаційної комісії має право:

8.1 приймати рішення у межах наданих повноважень, з питань евакуації при загрозі та виникненні НС;

8.2 затверджувати функціональні обов’язки членів комісії;

8.3 залучати для вирішення евакуаційних питань при виникненні НС транспортні засоби з урахуванням вимог чинного законодавства;

8.4 вирішувати питання щодо приймання, розміщення і життєзабезпечення евакуйованого населення;

8.5 вносити пропозиції сільському голові щодо заохочення (нагородження) осіб, які внесли значний вклад в організацію та виконання евакуаційних заходів.

9. Робота комісії здійснюється відповідно до плану заходів ЦЗ сільської  ради на рік та річних планів роботи.

10. Засідання комісії проводиться за необхідністю, але не менше одного засідання на рік.

11. Матеріально - технічне забезпечення діяльності евакуаційної комісії здійснюється виконавчим комітетом сільської ради.

 

 

 

 

В.о. головного спеціаліста-юрисконсульта                                             Л.Бубнюк

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чого не вистачає для розвитку туристичного потенціалу громади?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь