АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ГРОМАДІ
АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ГРОМАДІ
Впродовж 2023 року відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Прилісненської сільської ради забезпечував реалізацію основних завдань щодо якісного та сервісного обслуговування громадян при наданні публічних послуг.
ЦНАП — це насамперед комфорт та зручність, комплексний підхід до обслуговування, економія часу відвідувачів.
Станом на 1 січня 2024 року у ЦНАП можна отримати 130 послуг.
Окрім того, в 2023 році було підписано узгоджене рішення щодо впровадження сервісу «єМалятко» - комплексну послугу, що об’єднує в собі 6 окремих послуг, та впроваджено Єдину інформаційну систему соціальної сфери (ЄІССС). Також з 2021 року по даний час, діє програмний комплекс «ІІС «Соціальна громада» та автоматизована система «Реєстр територіальної громади» (РТГ). У Центрі доступними для громадян стали послуги відділу архітектури та містобудування.
Протягом 2023 року ЦНАПом надано 10 606 адміністративних послуг, з них 8402 – послуги, суб’єктом надання яких є безпосередньо сільська рада:
- реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, витяг РТГ, витяг про зареєстрованих осіб – 2945;
- державна реєстрація речових прав на нерухоме майно – 2029;
- реєстрація актів цивільного стану – 201;
- послуги соціального характеру – 1914;
- послуги у сфері будівництва – 21;
- послуги місцевого значення, довідки – 3187;
- пенсійні послуги – 291;
- реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво яких здійснено без дозвільних документів (будівельна амністія) – 8;
- видача спеціального дозволу на використання лісових ресурсів (лісового квитка) – 10.
Адміністратори центру надання адміністративних послуг систематично надають змістовні роз’яснення та консультації щодо процедури отримання адміністративних послуг, в тому числі самостійно через електронні сервіси, портал державних послуг Дія. На офіційному сайті Прилісненської сільської ради (https://prylisnenska-gromada.gov.ua/), а також у соціальній мережі «Facebook» на сторінці «Прилісненська Громада» систематично публікується актуальна інформація про затребувані адміністративні послуги, алгоритми дій щодо їх отримання, відповідні зміни, а також цифровізовані електронні послуги.
№ з/п |
Адміністративні послуги |
кількість І квартал
|
кількість ІІ квартал |
кількість ІІІ квартал |
кількість IV квартал |
Всього за рік |
1. |
Реєстрація актів цивільного стану (в тому числі комплексна послуга єМалятко) |
82 |
41 |
40 |
38 |
201 |
2. |
Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, витяг РТГ, витяг про зареєстрованих осіб |
1401 |
616 |
494 |
434 |
2945 |
3. |
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно |
1126 |
373 |
314 |
216 |
2029 |
4. |
Послуги соціального характеру |
964 |
480 |
209 |
261 |
1914 |
5. |
Послуги місцевого значення, довідки |
1278 |
1055 |
442 |
412 |
3187 |
6. |
Послуги щодо пенсійних виплат (ПФУ) |
43 |
95 |
79 |
74 |
291 |
7. |
Послуги у сфері будівництва |
3 |
5 |
3 |
6 |
17 |
8. |
Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт |
- |
4 |
- |
- |
4 |
9. |
Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації |
- |
4 |
3 |
1 |
8 |
10. |
Видача спеціального дозволу на використання лісових ресурсів (лісового квитка) |
- |
- |
10 |
- |
10 |
ВСЬОГО: |
4897 |
2673 |
1594 |
1442 |
10 606 |
ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ