АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ГРОМАДІ
Створення зручних і доступних умов для отримання громадянами адміністративних послуг є одним із головних завдань відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Прилісненської сільської ради.
Дотримання чинного законодавства в частині надання адміністративних послуг, розширення переліку та підвищення якості послуг, контроль термінів розгляду звернень, надання змістовних роз’яснень та консультацій щодо процедури отримання адміністративних послуг, в тому числі самостійно через електронні сервіси, портал державних послуг Дія – основні пріоритети в роботі ЦНАПу, що постійно працює над підвищенням якості та доступності надання адміністративних послуг, загальна кількість яких на сьогодні затверджена рішенням ради і становить 106 (більш детально ознайомитися можна за посиланням https://prylisnenska-gromada.gov.ua/perelik-adminposlug-16-15-38-02-04-2019/).
Кількість наданих за перший квартал 2023 року адміністративних послуг становить 4854, з них 3920 – послуги, суб’єктом надання яких є безпосередньо сільська рада:
- реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, витяг РТГ, витяг про зареєстрованих осіб – 1401;
- державна реєстрація речових прав на нерухоме майно – 1126;
- реєстрація актів цивільного стану – 82;
- послуги соціального характеру – 964;
- послуги у сфері будівництва – 3;
- послуги місцевого значення, довідки – 1278.
Центр і надалі постійно удосконалюватиме свою роботу, забезпечуватиме сервіс надання публічних послуг відповідно до затверджених стандартів, належне реагування на пропозиції та скарги заявників, комфортне перебування відвідувачів і високу якість обслуговування.