A A A K K K
для людей із порушенням зору
Прилісненська ТГ
Волинська область, Камінь-Каширський район

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Прилісненської сільської ради продовжує інформувати населення про результати моніторингу надання адміністративних послуг

Дата: 09.10.2023 09:52
Кількість переглядів: 164

  

Фото без опису

      

 

АДМІНІСТРАТИВНІ  ПОСЛУГИ  В  ГРОМАДІ

 

 

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Прилісненської сільської ради продовжує інформувати населення про результати моніторингу надання адміністративних послуг. 

Протягом третього кварталу 2023 року ЦНАПом надано 1594 адміністративних послуг, з них 1293 – послуги, суб’єктом надання яких є безпосередньо сільська рада:

  • реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, витяг РТГ, витяг про зареєстрованих осіб – 494;
  • державна реєстрація речових прав на нерухоме майно – 314;
  • реєстрація актів цивільного стану – 40;
  • послуги соціального характеру – 209;
  • послуги у сфері будівництва – 3;
  • послуги місцевого значення, довідки – 442;
  • пенсійні послуги – 79.
  • реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта – 1;
  • реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво яких здійснено без дозвільних документів (будівельна амністія) – 2;
  • видача спеціального дозволу на використання лісових ресурсів (лісового квитка) – 10.

 

Адміністратори центру надання адміністративних послуг систематично  надають змістовні роз’яснення та консультації щодо процедури отримання адміністративних послуг, в тому числі самостійно через електронні сервіси, портал державних послуг Дія. На офіційному сайті Прилісненської сільської ради (https://prylisnenska-gromada.gov.ua/), а також у соціальній мережі Facebook на сторінці «Прилісненська  Громада» систематично публікується актуальна інформація про затребувані адміністративні послуги, алгоритми дій щодо їх отримання, відповідні зміни, а також цифровізовані електронні послуги.

ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

№ з/п

Адміністративні послуги

кількість

І квартал

 

кількість

ІІ квартал

кількість

ІІІ квартал

кількість

за три квартали разом

1.

Реєстрація актів цивільного стану

(в тому числі комплексна послуга єМалятко)

82

41

40

163

2.

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, витяг РТГ, витяг про зареєстрованих осіб

1401

616

494

2511

3.

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно

1126

373

314

1813

4.

Послуги соціального характеру

964

480

209

1653

5.

Послуги місцевого значення, довідки

1278

1055

442

2775

6.

Послуги щодо пенсійних виплат (ПФУ)

43

95

79

217

7.

Послуги у сфері будівництва

3

5

3

11

8.

Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт

-

4

-

4

9.

Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації

-

4

3

7

10.

Видача спеціального дозволу на використання лісових ресурсів (лісового квитка)

-

-

10

10

ВСЬОГО:

4897

2673

1594

9164

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чого не вистачає для розвитку туристичного потенціалу громади?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь