Із 1 січня 2023 року поновлено дію програми “Рука допомоги”

Дата: 02.03.2023 14:36
Кількість переглядів: 215

Із 1 січня 2023 року поновлено дію програми “Рука допомоги” для організації підприємницької діяльності. Відповідаємо на найпоширеніші питання щодо отримання допомоги.

 

  • Хто має право на допомогу?

Отримати фінансову допомогу може непрацююча працездатна особа з числа членів малозабезпеченої сім’ї, яка зареєстрована в центрі зайнятості як безробітна.

 

  • Який розмір фінансової допомоги?

Розмір такої допомоги становить 15 розмірів мінімальної заробітної плати, у 2023 р. це – 100,5 тис. грн

 

  • Куди і які  документи необхідно подати?

Людина, яка виявила бажання розпочати підприємницьку діяльність і отримати для цього фінансову допомогу, подає до центру зайнятості:

заяву про надання фінансової допомоги

бізнес-план (розробляється самостійно або у процесі професійного навчання в центрі зайнятості)

довідку про несудимість.

Для підтвердження даних про наявність (відсутність) обтяжень рухомого та нерухомого майна (до забезпечення технічної можливості отримання відомостей з Державних реєстрів) подаються витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

 

  • Який механізм розгляду заяви та документів?

Центр зайнятості готує документи та подає їх на розгляд комісії з питань надання допомоги на здобуття економічної самостійності малозабезпеченої сім’ї.

Після засідання комісії центр зайнятості надсилає письмове повідомлення про прийняте рішення.

Якщо рішення – позитивне, особа має створити юридичну особу чи зареєструватися як фізична особа-підприємець протягом 30 календарних днів з дати отримання повідомлення про прийняте рішення.

Між міжрегіональним/регіональним центром зайнятості, центром зайнятості та особою, яка виявила бажання провадити підприємницьку діяльність, укладається угода про надання фінансової допомоги.

Для отримання допомоги на закупівлю обладнання і матеріалів людина подає до центру зайнятості рахунок-фактуру (рахунок, квитанцію, накладну тощо) та договір, укладений з постачальником (продавцем) обладнання і матеріалів.

На підставі зазначених документів міжрегіональний/регіональний центр зайнятості перераховує кошти для закупівлі обладнання та матеріалів на розрахунковий рахунок постачальника (продавця).

Фінансова допомога має безготівковий характер.

 

  • Який порядок повернення допомоги?

Фінансова допомога може бути повернена:

Або однією сумою протягом 30 календарних днів після закінчення трирічного строку з дати її отримання;

Або достроково, частинами відповідно до графіка, погодженого центром зайнятості.

Важливо: сума фінансової допомоги, що повертається, зменшується на суму сплачених податків, зборів і ЄСВ.

 

Фінансова допомога не повертається, якщо особою:

сплачено податки, збори (обов’язкові платежі) і ЄСВ в сумі, що перевищує суму наданої фінансової допомоги;

у перший рік працевлаштовано за направленням центру зайнятості не менше двох непрацюючих працездатних осіб із числа членів малозабезпечених сімей строком не менше, ніж на два роки.

 Фото без опису

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чого не вистачає для розвитку туристичного потенціалу громади?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь