Діяльність Інклюзивно-ресурсного центру Прилісненської сільської ради під час карантину
У зв'язку із запровадженням надзвичайної ситуації на всій території України та введенням карантину з 12.03.2020 року і по даний час працівники комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Прилісненської сільської ради виконували індивідуальний план самоосвіти. За допомогою цифрових технологій вони взяли участь у таких вебінарах:
«Запуск мовлення у немовленнєвих дітей методами АВА-терапія»,
«Педагогічні підходи в роботі з дитиною-шульгою»,
«Підтримка дітей з ООП: практичні поради»,
«Педагогічні підходи з дітьми, які мають аутичні розлади»,
«Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів»,
«Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями».
Самоосвіта також проходила на освітній платформі Ed-Era, курс «Публічні консультації», «Колошкільнедитинознавство» (Тема «Адаптація, безпека, включеність у навчальний процес»).
У телефонному режимі проводилося консультування батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами. Надавалися методичні рекомендації щодо роботи з дітьми з ООП. Систематично на сторінці ІРЦ оновлювалися завдання різних видів: на розвиток великої та дрібної моторики, логопедичні вправи, різного роду руханки, розвиваючі мультфільми та ін. Батьки по можливості використовували ці чи інші джерела для занять з дітьми, тому що саме від них залежало виконання тих чи інших вправ і розвиток дітей.
Також не лишилися осторонь педагогічні працівники шкіл. Для них були надані методичні рекомендації «Як має працювати команда психолого-педагогічного супроводу», «Портфоліо дитини з ООП».
Були проведені онлайн-наради. Працівниками ІРЦ розроблялися щотижневі графіки, був зданий квартальний звіт. За допомогою підручних матеріалів були виготовленні дидактичні матеріали для подальшого використання при роботі з дітьми. Також вони долучилися до створення більш гарніших умов приміщення, прикрашення декоративними метеликами стін кабінетів.