Звіт директора опорного закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Прилісне» про підсумки роботи у 2017-2018 навчальному році

Дата: 13.06.2018 10:34
Кількість переглядів: 2074

 01 червня 2018 року директор опорного закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Прилісне» Буско Валентина Миколаївна підвела підсумки роботи школи за 2017-2018 навчальний рік – рік напруженої праці, творчих здобутків, нових відкриттів, рік, коли  відбуваються зміни у сфері формування змісту середньої загальної освіти – перегляду та оновлення навчальних програм, підручників, усього навчально-методичного комплексу, необхідного для успішного функціонування та розвитку сучасної школи, коли поняття Нова українська школа не на словах, а на практиці починає впроваджуватись в життя.

     Опорний освітній заклад “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Прилісне” утворений рішенням сесії Прилісненської сільської ради від 12 червня 2017 р. №7/2 та  почав працювати у даному статусі з 8 вересня 2017 року.
Включає  4 філії:

  • НВК “ЗОШ І-ІІ ступенів с.Городок – ДНЗ”,
  • ЗОШ І-ІІ ступенів с.Галузія,
  • ЗОШ І-ІІ ступенів с.Лишнівка,
  • ЗОШ І-ІІ ступенів с. Серхів.

    В В ООЗ  навчається 725 учнів.

У своїй діяльності протягом звітного періоду директор опорного закладу керувалася Статутом опорного закладу,  посадовими обов’язками, основними  нормативно-правовими документами, які регламентують роботу  закладу освіти.

Освітній заклад с.Прилісне  - це сучасний заклад загальної середньої освіти.

Здійснювалось оперативне керівництво школою, забезпечувалась її діяльність, ефективне використання і збереження майна, закріпленого за освітнім закладом, поповнення матеріальної та методичної бази, планування освітньої діяльності..

Головною метою на сучасному етапі навчання  педагогічний колектив вважає допомогти кожній дитині досягти певних успіхів, реалізувати духовні, комунікативні, пізнавальні й творчі потреби. Тому співпраця вчителів освітнього закладу, учнів,  батьків і громадських структур спрямована на досягнення кожною дитиною значущих для неї особистісних і колективних успіхів.

Результати роботи закладу  свідчать про те, що  в школі працюють професіонали своєї праці, які підтверджують високий статус закладу в освітянському просторі  й високий рейтинг школи не лише в районі, а й області.

    Зусилля  педагогічного колективу були спрямовані на виконання  головного завданя -  формування у школярів прагнення до навчання; готовність своєю  навчальною, а потім і  фаховою  працею  досягти власного соціального успіху і зробити внесок у  громадську, державну справу.

Над реалізацією цих  завдань наполегливо працював увесь колектив школи.

Матеріально-технічна база школи  задовільна й відповідає санітарним вимогам щодо експлуатації  навчальних приміщень й надання освітніх послуг.

 Проектна потужність   розрахована на   500 учнів.

  • 1-4 класи –  7 класів - 143 учні
  • 5-9 класи – 9 класів – 176 учнів
  • 10-11 класи – 4 класи  - 83 учні

Всь    Всього на кінець навчального року – 403 учні.

Сер    Середня наповнюваність – 20 учнів.

За 2    2017-2018 навчальний рік в заклад прибуло 9 учнів, вибуло  - 3 учні.

Одним з пріоритетних напрямків роботи школи є формування здоров’язберігаючого простору. Школа працює над проблемою              «Особистісно-орієнтоване навчання і виховання як основа навчально творчої діяльності учня в умовах Школи культури здоров?я». В освітньому закладі проводиться інклюзивне навчання і на новий навчальний рік планується введення посад асистента вчителя та вдосконаленя методичної бази для навчання цих дітей. Уже зараз надійшла частина коштів. Надається комплексна психологічна допомога учням, відпрацьована система консультування батьків, здійснюється 

взаємодія  педагогів, батьків, вихователів, логопеда, психологічної служби, залучаються до консультування фахівці. На базі опорного закладу завдяки співпраці психологічної служби та гуманітарного відділу Прилісненської сільської ради була проведена  обласна ПМПК, що дало змогу батькам і дітям з особливими освітніми потребами нашої громади не їхати в Луцьк чи Маневичі.

У межах роботи над єдиною методичною проблемою на науково-практичних семінарах, на  засіданнях педради,   методичних об’єднань вчителів-предметників були  розглянуті питання  запровадження  компетентнісного підходу  в освітній процес,  шляхів вдосконалення  педагогічного  моніторингу,  розвитку  навичок  самоосвіти  школярів, ознайомлення вчителів з інноваційними методами навчання. Робота була направлена на формування  ключових компетентностей особистості школяра, стимулювання самоосвітньої діяльності учнів  і учителів; підвищення якості освітнього процесу на основі  моніторингу навчальних досягнень учнів, формування навичок здорового способу життя, використання здоров?язбережних технологій на уроках та в позаурочній діяльності.

Адміністрація школи, організовуючи методичну роботу, реалізує принципи науковості, системності, послідовності.

Використовуються різноманітні форми методичної роботи – від традиційних до сучасних – інтерактивних.

Школа шукає різні шляхи реалізації своїх функцій. Мета роботи  педагогічного колективу направлена на реалізацію соціального замовлення суспільства, підвищення якості освітніх послуг,  розвитку індивідуальних здібностей учнів.

Освітній  процес побудовано на засадах гуманізму, демократизму та особистісної орієнтації, використання інноваційних технологій.

Усвідомлюючи важливість завдань, які  стоять перед  школою з проблеми формування особистості, розвитку її  здатності до самоосвіти і самореалізації у повсякденному житті, педколектив доклав певних  зусиль до формування творчих здібностей  вихованців, до виявлення  і розвитку їх  обдарованості, розкриття їх здібностей і нахилів. Протягом  навчального року велась  цілеспрямована  робота  з виконання  програми „Обдаровані діти”.

Список обдарованих дітей

 

Переможці ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад:

Інформаційні технології

І місце – Дебеляк Михайло учень 11 – А клас

Інформатика

ІІІ місце – Завіша Христина учениця 9 клас  НВК «ЗОШ І – ІІ ст. – ДНЗ    с. Городок» – філія опорного закладу «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів с. Прилісне»

Географія

 І місце – Мельник Софія учениця 10 – А класу

ІІ місце – Мороз Вікторія учениця 11 – А класу

ІІІ  місце – Миткалик Максим учень 8 – А класу

Українська мова та література

ІІІ місце – Швець Катерина учениця 8 – Б класу

ІІІ  місце – Борисюк Ольга учениця 9 класу НВК «ЗОШ І – ІІ ст. – ДНЗ    с. Городок» – філія опорного закладу «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів с. Прилісне»

Німецька мова

І місце – Швець Катерина учениця 8 – Б класу

І місце – Борисюк Ольга учениця 9 клас  НВК «ЗОШ І – ІІ ст. – ДНЗ                 с. Городок» – філія опорного закладу «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів с. Прилісне»

ІІ  місце – Дудай Вікторія учениця 11 – А класу

ІІІ місце – Борисюк Аліна учениця 10 – А класу

Історія України

І місце – Мельник Софія учениця 10 – А класу

І місце – Титаренко Олександр учень 11 – А класу

ІІ місце – Романюк Вікторія учениця 8 – Б класу

ІІ місце – Шилак Оксана учениця 9 клас  НВК «ЗОШ І – ІІ ст. – ДНЗ               с. Городок» – філія опорного закладу «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів с. Прилісне»

Астрономія

ІІ місце – Громик Дарина учениця 10 – А класу

ІІІ місце – Дебеляк Михайло учень 11 – А клас

Хімія

І місце – Романюк Вікторія учениця 8 – Б класу

ІІ  місце – Борисюк Ольга учениця 9 класу НВК «ЗОШ І – ІІ ст. – ДНЗ    с. Городок» – філія опорного закладу «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів с. Прилісне»

ІІ місце – Мельник Софія учениця 10 – А класу

ІІ місце – Титаренко Олександр учень 11 – А класу

Фізики

ІІ місце – Романюк Вікторія учениця 8 – Б класу

ІІ місце – Єфімчук Христина учениця 9 класу ЗОШ І – ІІ ст. с. Серхів – філія опорного закладу «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів                           с. Прилісне»

ІІ місце – Дебеляк Михайло учень 11 – А клас

Англійська мова

І місце – Швець Катерина учениця 8 – Б класу

Правознавства

І місце – Мельник Софія учениця 10 – А класу

ІІ місце – Титаренко Олександр учень 11 – А класу

ІІІ місце – Невар Іванна учениця 9 класу

Біологія

ІІІ місце – Романюк Вікторія учениця 8 – Б класу

ІІІ  місце – Борисюк Ольга учениця 9 класу НВК «ЗОШ І – ІІ ст. – ДНЗ    с. Городок» – філія опорного закладу «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів с. Прилісне»

ІІІ місце – Дацюк Юлія учениця 11 – А класу

Економіка

ІІ місце – Громик Дарина учениця 10 – А класу

ІІІ місце – Мороз Вікторія учениця 11 – А класу

Математика

І місце – Дебеляк Михайло учень 11 – А клас

Трудове навчання

ІІІ місце – Шишолик Сергій учень 10 – Б класу

 

 

Переможці ІІ етапу VІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Т. Г. Шевченка

І місце – Швець Катерина учениця 8 – Б класу

ІІ місце – Невар Вероніка учениця 6 – А класу

ІІ місце – Каращук Оксана учениця 7 – А класу

 

Переможці  ІІ етапу ХVІІІ Міжнародного конкурсу

з української мови імені Петра Яцика

ІІ місце – Шнайдер Інна учениця 9 класу

ІІ місце – Мельник Софія учениця 10 – А класу

ІІІ місце – Каращук Валерія учениця 5 – Б класу

ІІІ місце – Каращук Оксана учениця 7 – А класу

ІІІ місце – Дацюк Юлія учениця 11 – А класу

 

Переможці  ХV обласного турніру юних правознавців

ІІ місце

Невар Іванна учениця 9 класу

Мельник Софія, Біланчук Богдана, Суслик Богдана учениці 10  класу

Паламар Анжеліка учениця 11 класу

 

Мельник Софія учениця 10 – А класу – І місце у Всеукраїнському етапі  турніру правознавців

 

Переможці ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Волинського відділення Малої академії наук України

 

Секція історії України

  • ІІ місце - Борисюк Аліна, учениця 10 класу опорного закладу «ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Прилісне».

Секція історичного краєзнавства

  • ІІІ місце – Громик Дарина, учениця 10 класу опорного закладу «ЗОШ  І-ІІІ ступенів с.Прилісне».

Секція всесвітньої історії

  • І місце – Мельник Софія, учениця 10 класу опорного закладу «ЗОШ  І-ІІІ ступенів с.Прилісне».

Секція теології, релігієзнавства, історії релігії

  • І місце – Мельник Софія, учениця 10 класу опорного закладу «ЗОШ  І-ІІІ ступенів с.Прилісне»;
  • ІІ місце – Біланчук Богдана, учениця 10 класу опорного закладу «ЗОШ  І-ІІІ ступенів с.Прилісне».

 

Переможець обласного конкурсу української сучасної

пісні «Срібні дзвіночки»

          І місце Горайчук Дана - учениця 9 класу

 

 

Переможці І (заочного) етапу ХІ Міжнародного конкурсу з українознавства для учнів 8-11 класів закладів загальної  середньої освіти

  • Швець Катерина Сергіївна, учениця 8 класу;
  • Невар Іванна Сергіївна, учениця 9  класу;
  • Титаренко Олександр Русланович.

 

Щорічно 37-40 % учнів 8-11 класів беруть участь у олімпіадах і конкурсах різних рівнів. В цьому році ОЗ має 9 переможців, 10- учнів, які мають 2 місце та 9 – 3 місце ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, 1 призер  ІІІ етапу. Це Мельник Софія – 3 місце в області з історії, учитель Титаренко Наталія Олександрівна.  Високі досягнення учнів у різноманітних конкурсах, захисті наукових робіт. Вихованці досвідченого педагога Наталії Олександрівни Титаренко стали переможцями не лише обласних конкурсів-захистів, але й всеукраїнських. За високі досягнення та особистий внесок з підготовки учнів до змагань Наталія Олександрівна була нагороджена Почесною Грамотою Волинської обласної державної адміністрації, а її вихованка Софія Мельник  стипендією Голови обласної адміністрації  та вперше в історії школи стипендією сільського голови.

Усі переможці та призери олімпіад та конкурсів різних напрямів були нагороджені грамотами гуманітарного відділу Прилісненської сільської ради та вручені грошові винагороди

Проте слід  також  зазначити, що з кожним роком  поширюється  явище втрати учнями інтересу та мотивації до навчання,  зацікавленості  у результатах, байдужість, небажання ходити до школи. Колись  діти втрачали інтерес до навчання в класі 7-8, а тепер уже в третьому.

За експертними оцінками, найбільш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти іншими сучасними вміннями.

Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти має стати інструментом забезпечення успіху нової української школи. Запровадження ІКТ в освітній галузі має перейти від одноразових проектів у системний процес, який охоплює всі види діяльності. ІКТ суттєво розширять можливості педагога, оптимізують управлінські процеси, таким чином формуючи в учня важливі для нашого сторіччя технологічні компетентності

 Працюючи  над реалізацією концепції виховної роботи, педагогічний колектив організовував і проводив з учнівським  колективом  роботу, яка  включає в себе  національну  самосвідомість,  розвинену духовність,  моральну, художньо–естетичну, екологічну, правову, трудову і фізичну культуру, розвиток індивідуальних  здібностей і таланту.

Ці напрями виховання тісно взаємопов’язані між собою і утворюють цілісну систему, яка забезпечує виховання всебічно розвиненої особистості.

 В школі відпрацьована система учнівського самоврядування. Учні активно беруть  участь у житті освітнього закладу, постійно проводять різні заходи, мистецькі, спортивні, інтелектуальні, творчі.  В різноманітних виховних заходах, що проводяться школою, залучаються  учні  з кожного класу (з 1-11 класів).

Учніопорного закладу беруть активну участь у всіх виховних заходах, що проводяться школою,  Будинком культури, бібліотекою.

У навчальному закладі створені всі умови для успішної реалізації завдань сучасної освіти через соціальне партнерство.

Педагогічний колектив тісно співпрацює із навчальними закладами громади.  З метою проведення роз’яснювальної та профілактичної роботи з правового виховання та попередження правопорушень школа співпрацює з кримінальною міліцією у справах дітей, службою у справах дітей адміністрації Маневицького району.

 

Учні та працівники школи планово проходять поглиблений медичний огляд. Щорічно питання про результати медичного огляду розглядаються на нарадах при директорі.

В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів.

З учнями вивчаються правила дорожнього руху. Щомісячно класні керівники проводять бесіди з протипожежної безпеки, правил поведінки на водоймищах та техніки безпеки під час проведення уроків та позаурочних заходів.

Важливими учасниками виховного процесу є батьківська громадськість.

Співпраця батьківської громадськості та педагогічного колективу вказує на зростання ролі батьків в житті закладу освіти.

Налагоджені партнерські стосунки між  вчителями та батьками  на основі довіри,  взаємодопомоги, творчої  взаємодії.

Батьківською радою закладу  ведеться  робота з благоустрою  приміщень, надання  допомоги в організації ремонту, проведенні загальношкільних масових заходів. Активізувалась робота батьківських комітетів класних  колективів.

Від імені всього колективу закладу  низький уклін всім небайдужим до справ життєдіяльності школи. Важливим  акцентом у роботі закладу є відкритість й прозорість школи.

Прозорість шкільної інформації

Школа має свій сайт

Вся інформація висвітлюється також на сторінці опорного закладу в фейсбуці. Директор опорного закладу запрошує всіх стати підписчиками даної сторінки, адже там можна побачити, яке насичене і різноманітне шкільне життя. Різні заходи, конкурси, вечори, предметні тижні, участь в акціях «Майбутнє лісу в твоїх руках»,  допомога воїнам і інше висвітлюється на даній сторінці. Тут також рекомендації батькам та учням, повідомлення, вибір підручників і багато корисної інформації.

Отже, виходячи з  аналізу роботи школи  за минулий рік,  визначені головні  завдання закладу на 2018-2019 н.р. серед яких створення освітнього середовища, яке б відповідало вимогам НУШ, забезпечення рівного доступу дітей до якісної освіти, допрофільної підготовки  і профільного навчання, ефективне використання творчого потенціалу педагогічних працівників закладів освіти, раціональне використання навчально-методичної, матеріально-технічної бази, її зміцнення та модернізація, створення єдиної системи виховної роботи. Як сказав Конфуцій, найпрекраснішим  на світі  є вигляд дитини, що впевнено йде по життєвій дорозі після того, як ви показали йому шлях...

Отож, усіх – педагогів, керівників, батьків - об’єднує одна свята мета  -  виховання й навчання дитини. 

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чого не вистачає для розвитку туристичного потенціалу громади?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь