Прилісненська громада
Маневицький район, Волинська область

Положення про відділ фінансів та бухгалтерського обліку

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення сільської ради

25.01.2017 № 3/7

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ фінансів та бухгалтерського обліку

Прилісненської сільської ради

 

1. Загальні положення

Відділ фінансів та бухгалтерського обліку Прилісненської сільської ради (далі - відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету сільської ради, що утворюється рішенням Прилісненської сільської ради. Відділ є підзвітним та підконтрольним Прилісненській сільській раді, підпорядкований виконавчому комітету сільської ради та сільському голові.

Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, Бюджетним кодексом України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, Наказами Міністерства фінансів України та Державного казначейства України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови, наказами Головного фінансового управління обласної державної адміністрації, розпорядженнями сільського голови, а також Положенням про відділ.

2. Основними завданнями відділу є

2.1. Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності, та складання фінансово - бюджетної звітності установ сільської рад.

2.2. Складання розрахунків до проекту кошторису, штатного розпису установ сільської рад і подання на розгляд начальнику відділу фінансів та бухгалтерського обліку .

2.3. Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними асигнуваннями та фінансовими і матеріальними ресурсами.

2.4. Приймання участі у фінансуванні бюджетних установ сільської ради.

2.5. Складання та здача до органів Державного казначейства України встановлених форм звітності.

2.6. 3дійснення контролю, в межах своєї компетенції, за дотриманням бюджетними установами законодавства щодо використання ними бюджетних коштів.

3. Відділ відповідно до покладених на нього завдань;

3.1. Веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі.

3.2. Складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову, бюджетну, статистичну, податкову та пенсійну звітності в порядку, встановленому законодавством. Забезпечує своєчасне подання звітності у відповідні інстанції.

3.3. Здійснює поточний контроль за дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в управлінні Державного казначейства та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань.

3.4. Своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори до відповідних бюджетів.

3.5. Забезпечує цільове і ефективне використання бюджетних коштів, виділених на апарат відділу фінансів та бухгалтерського .

3.6. Координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання місцевого бюджету та здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства.

3.7. Надає допомогу працівникам бюджетних установ по питанню організації та ведення бухгалтерського обліку і звітності по виконанню бюджету.

3.8. Розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників відділу.

3.9. За дорученням начальника відділу фінансів та бухгалтерського обліку розглядає пропозиції, листи і скарги, що надходять до відділу, вирішує їх та готує відповідні пропозиції.

3.10. Забезпечує вчасне та якісне виконання доручень та завдань наданих керівництвом.

3.11. Здійснює інші функції, пов'язані з виконанням покладених на нього завдань.

4. Відділ має право

4.1. За дорученням начальника відділу фінансів та бухгалтерського обліку представляти фінансове управління в установленому порядку з питань, що відносяться до компетенції відділу в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування.

4.2. Залучати фахівців інших структурних підрозділів сільської ради, підприємств та установ (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції.

4.3.Скликати в установленому порядку наради, приймати участь у проведенні семінарів з питань, що належать до його компетенції.

4.4. Вносити начальника відділу пропозиції щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку та складання звітності.

5. Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими підрозділами фінансового управління, органами місцевого самоврядування , підприємствами, установами, організаціями, відповідними органами державної податкової служби, територіальними органами.

7.Начальник відділу фінансів та бухгалтерського обліку:

7.1. Організовує роботу з ведення бухгалтерського обліку та забезпечує виконання завдань, покладених на відділ;

7.2. Складає та підписує піврічні плани роботи відділу та звіти про їх виконання;

7.3. Здійснює керівництво діяльністю відділу, забезпечує раціональний та ефективний розподіл посадових обов'язків між працівниками відділу;

7.4. Здійснює контроль за відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, складанням звітності, цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних та трудових ресурсів, правильністю проведення розрахунків, відповідністю взятих бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням, відповідністю платежів взятим бюджетним зобов'язанням та бюджетним асигнуванням, додержанням вимог законодавства під час здійснення оплати товарів, робіт та послуг;

7.5. Повинен мати вищу освіту відповідного професійного спрямування, стаж роботи за фахом у державній службі не менш 3 років або на керівних посадах у інших сферах управління не менш 5 років.

8. У разі тимчасової відсутності начальника відділу виконання його обов'язків покладається на головного спеціаліста відділу фінансів та бухгалтерського обліку або на працівника відділу фінансів та бухгалтерського обліку за рішенням начальника відділу.

 

Секретар ради                                                                      Ремінська Р.В.